WYNAJEM UV STUDIO / informacje ogólne

CZAS PRACY

  • Przestrzeń studia wynajmowana jest na 12h pracy.

  • Start od umówionej godziny przyjazdu pierwszych osób z ekipy.

  • Koniec po opuszczeniu studia przez ostatnią osobę.

  • Po przekroczeniu 12h naliczane są nadgodziny w wysokości 10% stawki za każdą rozpoczętą godzinę.

CENA OBEJMUJE:

  • przestrzeń studia i garderoby;

  • asystenta studia;

  • prąd administracyjny;

  • kawę z ekspresu, herbatę, wodę niegazowaną;

  • dodatkowe krzesła i stoły (jeśli będą potrzebne);

  • sprzątanie (w przypadkach dużego zabrudzenia studia, na przykład przez sztuczny śnieg; zostanie ustalona dodatkowo stawka za sprzątanie);

  • korzystanie z Internetu.

EWENTUALNE KOSZTY DODATKOWE
Prąd wykorzystany do oświetlenia planu (odczyt z licznika).
Malowanie podłogi przestrzeni roboczej, jeśli została zabrudzona podczas pracy.

UWAGA
Nie ma możliwości pozostawiania rzeczy scenograficznych lub scenograficznych pozostałości. Wszelkie odpady i śmieci scenograficzne należy zabrać po skończeniu pracy.

INFORMACJA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Osoby z niepełnosprawnościami lub ograniczeniami ruchowymi mogą dostać się do studia bezpośrednio z poziomu gruntu. Toaleta w studiu nie jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejścia do garderoby i sali konferencyjnej wymagają skorzystania ze schodów.

WEJŚCIA DO UV STUDIO

HALA ZDJĘCIOWA / WEJŚCIE C / POZIOM 0
Bezpośrednie wejście do studia znajduje się po prawej stronie budynku w bramie wjazdowej do hali (3,45m x 4,2m, drzwi w bramie 0,85m x 1,9m z progiem 17cm).

MAKE-UP & CHILL / WEJŚCIE B / POZIOM - 1
Po lewej stronie budynku znajdują się schody zejściowe, prowadzą bezpośrednio do garderoby i make-up’owni (drzwi 1,15m x 2m).

UWAGA!
Wejście A, które znajduje się naprzeciwko bramy wjazdowej, przeznaczone jest tylko dla pracowników i klientów Grupy Vidoq. Prosimy nie korzystać z niego podczas wynajmu UV Studio.

PARKING UV STUDIO

  • Parking może pomieścić ok. 20 samochodów, w tym 5 dostawczych.

  • Należy liczyć się z możliwością zastawiania samochodów.

  • Samochody techniczne (oświetlenie, agregat, dyżur itp.) można ustawiać wzdłuż budynku hali (ślepa uliczka 19m x 3,9m) lub na podjeździe do hali (3,5m x 13m).

  • Jeśli przestrzeń parkingowa okaże się za mała, istnieje możliwość wynajmu placu znajdującego się w niedalekim sąsiedztwie studia (prosimy o wcześniejszą informację).

HALA ZDJĘCIOWA / WEJŚCIE C / POZIOM 0

  • Wymiary: 12,6m x 15,3m, wysokość: od 6,9m do 8,2m.

  • Duża przestrzeń robocza, białe ściany o wysokości 5,6m, 10m x 10m x 4m, podłoga pomalowana na biało.

  • W podłodze 2 odpływy wody bezpośrednio do kanalizacji.

  • 2 zastawki wygłuszające na kółkach 2m x 3m.

  • Istnieje możliwość podwieszania światła pod sufitem hali (zainstalowany system linek i bloczków z wyciągarkami ręcznymi).

  • Przestrzeń dla klienta z kanapami i fotelami oraz stołem kawowym (dla 7 osób).

  • Strefa kawowa (na wyposażeniu ekspres do kawy, czajnik, dystrybutor wody, zastawa stołowa).

  • Stanowisko make-up.

  • Sprzęt grający.

  • Dwa stoły do pracy lub cateringu (dla około 9 osób).

  • Możliwość dostawienia dodatkowych stołów i krzeseł.

  • Zlew techniczny z ciepłą i zimną wodą.

  • Gniazdo 400V 20A.

  • Gniazda 230V (zestaw po 3 gniazda na każdą fazę - 16A na fazę - po obu stronach przestrzeni roboczej, łącznie 18 gniazd, gniazda w strefie dla klienta).

  • Klimatyzacja (dwie jednostki obsługujące odpowiednio plan zdjęciowy i przestrzeń dla klienta).

  • Toaleta (WC i umywalka z ciepłą i zimną wodą).

  • Wejście do studia z garderoby i sali konferencyjnej - wyciszone drzwi z cichym samozamykaczem 91,5m x 2m.

MAKE-UP & CHILL / WEJŚCIE B / POZIOM -1

  • Klimatyzowana garderoba połączona z dużym stanowiskiem make-up i strefą cateringową.

  • Bezpośrednie wejście z zewnątrz (schody).

  • Podświetlone, podwójne stanowisko make-up, wygodny stół roboczy i duże lustro.

  • Przebieralnia (1,5m x 1m).

  • Strefa kawowa (ekspres do kawy, czajnik, dystrybutor wody, mikrofalówka, zastawa stołowa).

  • Kanapa ze stolikiem i 2 fotele.

  • Stół wysoki z krzesłami barowymi dla 6-8 osób.

  • Blaty na umieszczenie cateringu.

  • 2 x gniazdo 400V 16A.

  • Toaleta z prysznicem.

  • Lodówka.

  • Wewnętrzne przejście do studia (schody).

  • Sala może pomieścić około 16 osób.

  • Umiejscowienie garderoby na poziomie -1 oraz zastosowanie drzwi wewnętrznych do studia tłumiących dźwięki pozwala na swobodne zachowanie osób pracujących w strefie make-up&chill podczas nagrań z dźwiękiem.

SALA KONFERENCYJNA / REŻYSERSKA / POZIOM 0

Pomieszczenie przylega bezpośrednio do studia, dzięki czemu istnieje możliwość urządzenia w nim reżyserki lub wygodnego pokoju dla klienta. Kable sygnałowe można poprowadzić wewnątrz budynku przez drzwi łączące halę zdjęciową z częścią biurową lub na zewnątrz przez bramę hali i okno reżyserki. Drzwi wejściowe do sali mają wymiary 1m x 2m. Istnieje możliwość dostawienia dodatkowych stołów i krzeseł. Sala może pomieścić około 12 osób.

WYPOSAŻENIE:
- stół konferencyjny (1m x 2,35m),
- 7 krzeseł,
- monitor 55 cali na stojaku.

INTERNET

- Szerokopasmowe łącze
- WiFi
- Sieć: UV Studio
- Hasło: 1234512345
- Możliwość podłączenia internetu po łączu kablowym (we wszystkich wynajmowanych pomieszczeniach)

TOALETY

Do dyspozycji klienta oddane są 2 toalety.

HALA ZDJĘCIOWA / WEJŚCIE C / POZIOM 0
WC, umywalka z zimną i ciepłą wodą
MAKE-UP & CHILL / WEJŚCIE B / POZIOM -1
WC, umywalka z zimną i ciepłą wodą, prysznic